13 Ağustos 2015 Perşembe

25 Kuruşluk

Bakkalın en sık alım yapan müşterileri çocuklar, yeni şeylere bayılıyorlar ama paraları az.
Kasa önüne 25 kuruşa satılan Haribo kavanozunu koyduk ve her gelen çocuk 2şer 3er almaya başladı. alışı Metro'dan 15 kuruş. Marj yüksek beğenisi çok.

Üstelik 25 kuruşluk ürünü görenler "bunun büyüklerini de getirmeyecek misin" diye sormaya başladı. Dükkanda 50 kuruş ve 2 TL lik daha kuruluş sırasında bayiden aldığımız tonla Jelibon olduğu için şimdilik girmedik ama okul sezonunda neden olmasın?

1 yorum:

  1. Jelibon Marka büyük ambalajlı ürünler olmasına rağmen, çocukların ısrarla Haribo marka büyük ambalaj ürünler istiyor olmasını marka imajına, gücüne bağlayabilir miyiz?

    YanıtlaSil